4 tipp, hogy az érdeklődőből vevőt konvertálj!


Hihetetlen reklámzaj ér bennünket a mai világban, tanulmányok sora szól arról, hogy naponta hány reklámot látunk, és hányszor kell találkoznunk egy hirdetéssel ahhoz, hogy az egyáltalán átlépje az ingerküszöbünket.

Ez unalmas már, mindenki tisztában van vele. Ennek ellenére furcsa módon mégis figyelmen kívül hagyják nagyon sokan.

Te vajon mi mindent teszel meg azért, hogy ha egy érdeklődő eljut hozzád – rákattint a reklámodra, megnézi a honlapodat – akkor ne csak úgy elengedd, hanem vásárlót csinálj belőle?

Hidd el, még vérprofik is képesek elkövetni hibákat. Neves szakembereket is látok azon szomorkodni, hogy pl. “óbasszus, kicsit rá kéne feküdni a listám bővítésére” és hasonlók. Én magam is rádöbbenek időnként egy-egy mulasztásomra, és ilyenkor aztán dupla hévvel igyekszem behozni.

Következzen 4 fontos tipp, ha végtelenül unalmasak is, azért tedd a kezed a szívedre és legyél magaddal őszinte: Biztos, hogy teljes erőbedobással csinálod ezeket?

1. tipp: Hírlevéllista építése

Sokszor látom, hogy egy-egy vállalkozó semmilyen módon nem gyűjti az érdeklődők elérhetőségeit. Úgy van vele, hogy aki vásárolt, az majd úgyis visszajön, aki meg még nem, az majd csak idetalál. Igen, hacsak le nem nyúlja útközben a konkurens, aki nem bízza a véletlenre a dolgot!

Azt sem képesek sokan megérteni, hogy a feliratkozószerzés pénzbe kerül. Vagy ha nem pénzbe, akkor sok időbe. Pl. van olyan ügyfelem, aki kizárólag a Facebook csoportmarketingre esküszik, ami teljesen ingyen van, viszont időt kell ráfordítani. Vagy idő, vagy pénz – ezt nem lehet megúszni!

2. tipp: Értékes csali

Te milyen csalit, ingyenes ajándékot adsz a feliratkozás mellé? Elég csábító? Szeretik a feliratkozóid, gyakran kapsz tőlük dicsérő szavakat, hálás leveleket? Ha igen, akkor jó úton jársz, de ha semmi visszajelzés, akkor talán érdemes lesz változtatni. Próbáld ki, mert egy jó ajánlat hihetetlenül meg tudja dobni a konverziót!

Ez pedig pénzt jelent, nem is keveset! Csak egy példa:

100 emberből 20 iratkozik fel a hírleveledre. Kattintásonként 30 Ft-ot fizettél. Ebben az esetben 1 feliratkozó 150 forintodba került. Ha csábítóbbá teszed a csalit, és 20 helyett 30% iratkozik fel, akkor már csak 100 Ft-ba kerül egy feliratkozó. Nem mindegy, igaz? (Ez csak példa, ennél kedvezőbb árak vannak, de ezzel könnyű volt számolni.)

3. tipp: Meggyőző kommunikáció

Milyen gyakran kommunikálsz az érdeklődőiddel? Amikor megteszed, akkor figyelsz arra, hogy:

  • értékes tartalmakat adsz, vagy csak reklámozol?
  • jelen vagy ott, ahol ők ott vannak? (pl. közösségi média)
  • mennyire vagy naprakész a saját témádból? Képes vagy a megújulásra, nem ismétled állandóan önmagad?

4. tipp: Rendszerszemlélet

Az értékesítést rendszerben kell tudni látni. Tudom, hogy ez sokaknak nehezére esik, hiszen ha pl. egy művész épp alkot valami csodaszépet, akkor utána nehéz lehet lejönni a Parnasszusról, és ilyen hétköznapi dolgokkal foglalkozni, mint pl. az értékesítési tölcsér.

De mégis szükség van erre, hiszen vállalkozó vagy és az értékesítés a célod.

A Profi Értékesítési Rendszer online tanfolyamban mindent megtanulhatsz, ami a jól működő vevőszerző rendszer létrehozásához szükséges >>>

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.