5 lehengerlő indok, amiért érdemes a MailerLite hírlevélküldőt használni


Azok, akik követik a ténykedésünket, tudják, hogy nemrégiben hírlevélküldőt váltottunk, és átálltunk egy külföldi hírlevélküldőre, a MailerLite-ra.

Mivel itthon még nem annyira ismert, ezért ebben a cikkben elmondom, hogy én miért ezt választottam, és miért szerettem bele ebbe a hírlevélküldőbe.

Előzmények röviden: mi évekig egy magyar hírlevélküldőt használtunk, váratlanul kényszerültünk rá a váltásra, ehhez képest nagyon hamar sikerült új megoldást találnunk. De ez nem véletlen: 2 évvel ezelőtt már “lefutottam a tiszteletköröket”, kipróbáltam egy csomó magyar és külföldi hírlevélküldőt. A MailerLite-ba már akkor szerelmes lettem, csakhogy volt egy csúnya hibája (akkor még): nem lehetett benne kikapcsolni a dupla opt-int, vagyis azt az opciót, hogy a feliratkoztatás után kiküldjön egy levelet, amiben egy link segítségével meg kell erősíteni a feliratkozási szándékot.

Azt mondhatnád, hogy ez semmiség, sőt sok marketinges még direkt ajánlja is ezt a rémséget.

Viszont nekem 2 gondom is van vele:

  1. Rengeteg ember van, aki nem igazolja vissza a levelet, amikor 2 éve kipróbáltam, hát a fele ember elveszett így. Köszi…
  2. Mi van akkor, ha valaki nem feliratkozni akar, hanem konkrétan egy megrendelőlapot tölt ki? Akkor nemhogy felesleges, de még értelmetlen és bosszantó is egy visszaigazoló e-mail, amit jóvá kell hagyni…

Na, de az eltelt 2 év alatt megoldódott a probléma, a double opt-in most már kikapcsolható, és a hírlevélküldő egyszerűen annyira imádnivaló, hogy csak áradozni tudok róla, előre is elnézést kérek érte.

Na de legyünk kicsit objektívebbek, és a következőkben igyekszem konkrét érveket hozni, mert az “imádom” az talán nem elég érv neked sem 🙂

  1. Rendkívül jól kezelhető felület

A MailerLite-ban egyszerűen minden kézre áll, kényelmes. A felépítését meg kell szokni, de egyáltalán nem nehéz, mert nagyon logikus az egész, a rendszer mindenre rávezet. Angol nyelvű, az igaz, de simán megérthető akkor is, ha nem igazán tudsz angolul. Nincs sok szöveg, a felület önmagáért beszél.

Amit imádok: hogy a csoportok sorrendje változtatható, méghozzá úgy, hogy a kívánt helyre húzom és kész. Utálom, ha nem lehet módosítani ezen, na itt lehet. 🙂

A kiküldött kampányok, a csoportok statisztikáját azonnal látom: hányan kapták meg, megnyitási, átkattintási arány és számok. A levelek előnézeti képe egy kattintással megnézhető, a levelek linkelhetőek.

2. Fantasztikus levélszerkesztő rendszer

A MailerLite-tal gyönyörű levelek készíthetőek, amelyeket a drag and drop, fogd és vidd módszerrel állíthatsz össze, rengeteg elem használható fel (gombok, képgalériák, címsorok, stb.), könnyű méretezni, megváltoztatni a színeket. De ha nem vagy elég kreatív (de ilyen nincsen), akkor választhatsz a minták közül is.

A legmesszebbmenőkig alakítható, méretezhető, színezhető, személyre szabható minden egyes elem:

Egyébként a levelek kézbesítési arányára nincs különösebb hatással, hogy szép a külsejük, nálam semmit sem romlottak az arányok a váltás óta. 

3. Gyönyörű űrlapok

Na ez az, ami az elmúlt évek gyötrelmei után maga a mennyország: az űrlapok egyszerűen meseszépek, igányesek, nagyon könnyű elkészíteni és testre szabni őket.

De ez még nem minden!

Ugyanis az űrlap itt nem egyszerűen űrlap, komplett landing, vagy akár sales oldalt is készíthetsz az űrlapkészítő segítségével, de van pl. felugró ablakos űrlap is benne. Olyan méregdrága alkalmazások válthatóak ki vele, amelyeket most inkább nem sorolnék fel 🙂 És természetesen ez is benne van az árban, nem kell havi több tízezer forintot fizetni érte külön.

Íme egy landing oldal: (élőben is megnézheted ide kattintva)

 

Számos sablon közül választhatsz, amelyeket kedved szerint átalakíthatsz, az alábbi kategóriákban: Popup Form (felugró ablak), Landing Page, Embed Form (beágyazható űrlap), Subscribe Button (feliratkoztató gomb, amelyre kattintva előjön az űrlap).

4. Remek automatizmusok

Az automatizmusok elkészítése is testhezálló, könnyű. Simán összedobható vele egy hírlevélsorozat, de nagyon bonyolult dolgokat nem lehet vele készíteni, az mondjuk tény. De ha nem akarsz a feliratkozó minden egyes szempillarebbenéséhez külön eseményt rendelni, akkor abszolút elegendő lesz neked, amit tud.

5. Teljesen elfogadható árak

A MailerLite árai teljesen elfogadhatóak. Kezdőknek is ideális, mert 1000 feliratkozóig teljesen ingyenesen használható, de egyébként sincs horror ára. Ahogy az a külföldi hírlevélküldő rendszereknél lenni szokott, feliratkozószám alapján fizetsz, és onnantól kezdve korlátlan számú levelet küldhetsz ki, nem kell számolgatni, mint a magyar rendszereknél, hogy hány darab levél fér a havi keretbe…(általában töredéke annak, amit ki szeretnél küldeni).

Az árakat ide kattintva tudod megnézni, azt azért jó tudni, hogy ezekre még rájön az adó, tehát a 10 dolláros csomag durván 4000 forintra jön ki, a 20 dolcsis 8000 felé közelít és így tovább. Ha összehasonlítod más rendszerekkel, láthatod, hogy ez az ár jóval kedvezőbb. De nem is ez a lényeg, hanem hogy bőségesen megéri az árát, és közben nem azt érzed, hogy az egész vállalkozásodnak csak az a célja, hogy a hírlevélküldő tulajdonosának Hawaii nyaralását fizesd. Ha éves fizetést választasz, az ár még kedvezőbb, és menet közben bármikor up/downgrade-elhetsz.

+1: Van affiliate rendszerük

Ha ajánlod valakinek a MailerLite-ot, és az illető a te ajánló linkeden keresztül regisztrál, akkor a következő történik:

Share MailerLite with your friends and they’ll get a $20 credit when they sign up. If they end up upgrading, you’ll get a $20 credit too. Everybody wins!

Credits will automatically be applied to your MailerLite payment (up to 50% of the total cost). If your credits exceed this limit, they will be saved to be applied to the next payment.

Vagyis a meghívottad kap 20 dollár kreditet, amit előfizetéskor felhasználhat, és ha előfizet, akkor te is kapsz 20 dollárt. Az így kapott kreditek beválthatóak az előfizetéshez, az összeg feléig, tehát ha egy 50 dolláros csomagot akarok kifizetni, akkor 25 dollárt tudok kreditekkel rendezni. A részleteket és a saját ajánló linkedet (regisztrálás után) itt találod: https://app.mailerlite.com/invite Előrebocsátom, hogy még nem foglalkoztam ezzel, de ha lesznek tapasztalatok, mindenképpen megosztom itt.

Szóval röviden ezek voltak a legfőbb érveim az “imádom” – on kívül a MailerLite mellett.

Ha esetleg úgy gondolod, hogy tök jó fej vagyok, amiért ezt megmutattam neked, és kipróbálnád, akkor regisztrálj az én linkemen keresztül, és akkor legalább mindketten jól járunk, igazi win-win biznisz:

https://www.mailerlite.com/invite/f72ce147b8985

Ha pedig vannak még kérdéseid, ne habozz, tedd fel őket bátran, legjobb tudásom és ismereteim szerint válaszolok rájuk!

Gömöry Kati

Gömöry Kati, a MarketingMánia marketing tanácsadója, a marketing fekete báránya.
Kisvállalkozóknak mutatja meg, hogyan lehet hatékonyan használni az online marketing eszköztárát.
Oszd meg, ha tetszett!
Share

6 Hozzászólások

Kovács Zsolt (#)

gömöri katihoz kérdések
Kedves Kati !
Nagyon ígéretesnek tűnik ez a hírlevélrendszer.
Kérdéseim:( bocsánat,van jó pár)

-Saját szerverre kell telepíteni? Ez mennyire bonyolult? Ha igen, van-e túlterhelés elleni védelem benne?
-Mobil barát?
-Lehet-e személyre szóló leveleket küldeni vele?(változók amik beilleszthetők egyszerűen a levélbe,pl kedves name, leíratkozás hírlevélről
-Nemeket külön tudja-e választani keresztnév alapján?
– Lehetséges-e feliratkoztatás több csoportba is egyszerre ?
-Meglévő ügyféllistát könnyen fel lehet rá tölteni?
– Űrlapok,kérdőívek készíthetők-e vele? Megrendelő űrlap is?
-Van–e lehetőség többféle adatmező megadására, vagy csak ami alapból benne van?
– Van-e benne automatikus link követés az emailekben ?
– Lehetséges-e csoporttag automatikus átmásolása és kikapcsolása a hírlevélsorozat végeztével?
-Lehet-e beállítani hozzá feliratkozás utáni automata köszönő oldalt?
-Lehetséges-e többszörös feliratkozást engedélyezni (pl. megrendelő űrlapokhoz)?
-Lehetséges-e hírlevélsorozat kezdetét a hét napjához kötni, nemcsak a feliratkozási időponthoz?
-Lehetséges-e RSS hírek automatikus kiküldése –blogkövetés ?
-Nekem opencart webshopom és Divi rendszerű weboldalam van ahhoz is beállíthatóak a popup-ok ?
-Meg van szabva, hogy hány popup-ot sales oldalt..lehet készíteni? Egyáltalán van valamiféle korlátozás valamiben?MB,stb?
-Simán összedobható vele egy hírlevélsorozat, de nagyon bonyolult dolgokat nem lehet vele készíteni,-itt mire gondoltál ?
-Azt mondod, 1000 feliratkozóig teljesen ingyenesen használható- ilyenkor minden hónapban újra meg kell rendelni?és más csomagoknál? ( ha nem akarom elsőre egy egész évre megrendelni?)
– A csomag rendelésekor kell lennie egy külön számlának,amiről ők leemelik a csomag díját?
-Ha úgy néz ki , hogy túlléped a feliratkozóid számával a csomagodbeli limitet,akkor közben is válthatsz csomagot?
–Képes áttenni automatikusan egyik listáról a másikra a felíratkozót,ha az egyik hírlevélnek vége?
-Van-e funkció korlátozás a free változatban?
-Van-e valamilyen magyar nyelvű használati útmutató?Ha nincs,legalább angol?
Köszönettel:Zsolt

2017. április 02. 11:10 Válasz

Klamerius Zsuzsa (#)

Kedves Kati,
Én úgy tudom, hogy a dupla opt-int kötelező használni.
Akkor ezt rosszul tudom?

Üdv:
Zsuzsa

2017. április 11. 13:26 Válasz

    Gömöry Kati (#)

    Szia Zsuzsa!
    A dupla opt-int nem kötelező használni!
    Vannak országok, ahol igen, de nálunk nem!

    2017. április 11. 13:27 Válasz

Ági (#)

Szia Kati!
Használtam a linked ! 🙂

2017. április 19. 09:33 Válasz

    Gömöry Kati (#)

    Köszönöm, Ági 🙂

    2017. április 24. 20:04 Válasz

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.