7 tipp a Facebook-médiabirodalom működtetéséhez

7 tipp a sikeres Facebook-médiabirodalom, csoporthálózat működtetéséhez. Használd ki te is ebben az ingyenes marketingeszközben rejlő lehetőségeket!

Oszd meg, ha tetszett!

Válaszolj lelkesen a Facebook oldaladnak érkező üzenetekre!

Tudjuk, mire vágytál titokban! Ha elég gyorsan válaszolsz a Facebook oldalad számára küldött üzenetekre, akkor az oldalad megkapja a „Lelkes válaszadás az üzenetekre” ikont. Szuper, mi?

Oszd meg, ha tetszett!

Facebook oldal: Hirdesd a Felhívás gombot!

A Facebook vadonatúj funkciója: Hirdesd a felhívás gombot! Mit kell tudni erről, mire jó? A cikkből kiderül.

Oszd meg, ha tetszett!

Facebook barátságról újra

Az egyik marketinges oldalon láttam egy posztot, aminek újra az volt a lényege, hogy ne “barátkozz” az ügyfeleiddel a Facebookon, illetve egy Üzletrészen megjelent cikkre hivatkozott, amelynek szintén ez volt az esszenciája. Hogy mi a véleményem erről? Nemrég volt egy nagyon hasonló cikkem, amelyben már elmondtam a véleményemet, de most megteszem még egyszer, mert úgy…

Oszd meg, ha tetszett!

Facebook like box helyett Page plugin – Hogyan készítsd el?

Felváltja a Facebook Like box-ot a Facebook Page Plugin. Mit kell tudni róla, és hogyan tudod elkészíteni? A cikkből kiderül.

Oszd meg, ha tetszett!

Letiltja a Facebook az automata posztoló programokat?

A Facebook mindig is üldözte az automata posztoló programokat. Úgy tűnik, ennek a harcnak most a közkedvelt Postradar esik áldozatul. És az összes többi is, ahogy azt egy posztban olvashatjuk…

Oszd meg, ha tetszett!

Facebook: az üzletfeled ne legyen az ismerősöd?! Hogy micsoda?

Az üzletfeled ne legyen az ismerősöd a Facebookon! – olvastam egy cikkben. Ennél jobb tippet nem is kaphatnál, ha kimondottan sikertelen szeretnél lenni.

Oszd meg, ha tetszett!

Eladó tárgy funkció már a magyar Facebook csoportokban is

Korábban, ebben a cikkben már írtam erről: az Eladó tárgy funkció a Facebook csoportokban elérhető, de az említett cikk születésekor magyar csoportokban még nem volt látható. Az utóbbi napokban egyre több Facebook csoport admin találkozhat a csoportjaiban a lehetőséggel, hogy jóváhagyhassa az új funkciót. Csoportodba belépve ezt fogod látni:     Csak kattints az Állíts be további…

Oszd meg, ha tetszett!

Facebook oldal: látványos posztok és borító készítése

Kisvállalkozóként nem szaladgálhatsz minden egyes poszt miatt grafikushoz, de a Facebook kommunikációd tagadhatatlanul érdekesebb, ha színes, feltűnő, jó minőségű képeket is használsz. Ma már nem kell Photoshop zseninek lenni és programokat letöltögetni ahhoz, hogy képeket tudj szerkeszteni, hiszen mindez online is megvalósítható, és nem kell számolgatnod a pixeleket sem, ha például borítóképet szeretnél készíteni. Ebben…

Oszd meg, ha tetszett!

Ez az oka, ha csökken a Facebook oldal lájkolóinak száma

A napokban jelentette be a Facebook, hogy a jövő héttől kezdve kiszelektálják a Facebook oldalakról az inaktív lájkolókat. A magyarázat szerint így az oldal-tulajdonosok hitelesebb, pontosabb képet kaphatnak arról, hogy kik követik őket. Így tehát elveszíted azokat, akik: elhunytak, és a fiókjukat valaki más örökölte (erről a nem éppen szívderítő témáról itt olvashatsz bővebben), akik deaktiválták a…

Oszd meg, ha tetszett!

Felhívás gomb a Facebookon

A Facebook oldalad borítóképén egy ideje már láthatod a Felhívás létrehozása gombot. Te beüzemelted már? Ha még nem, akkor érdemes, mert hozhat plusz kattintásokat a honlapodra, vagy ahova szeretnéd. Erről van szó:   Döntsd el, hogy pontosan hova szeretnéd érkeztetni azokat, akik a gombra kattintanak: landing page, akció, feliratkoztatás stb. Majd hozd létre a gombot…

Oszd meg, ha tetszett!

Mire jó a relevancia-pontszám Facebook hirdetéseknél?

A Facebook pár hete vezette be ezt az új mutatót, amihez hasonlóval eddig a Google AdWords hirdetési rendszerben lehetett találkozni. A szerepe a Facebookon is hasonló. Egy újabb szempont, ami segítségedre lehet abban, hogy hatékony hirdetéseket hozz létre: a relevancia-pontszám. Ez egy 1-10 közötti pontszám, ami megmutatja, hogy a reklámod mennyire releváns a meghatározott célközönséged számára.…

Oszd meg, ha tetszett!