Miért nem vásárolnak? – A citrom-elv

Miért nem vásárolnak többen / elegen? A legtöbb vállalkozó számára ez a legfontosabb kérdés. Sokan pedig nem veszik figyelembe a citrom-elvet! Mi is ez?

Vatera: hogyan lehet hatékony marketing eszköz?

Hogyan lehet a Vatera egy hatékony marketing eszköz? Vajon neked is érdemes lenne alkalmazni a vállalkozásodban?

Facebook barátságról újra

Az egyik marketinges oldalon láttam egy posztot, aminek újra az volt a lényege, hogy ne “barátkozz” az ügyfeleiddel a Facebookon, illetve egy Üzletrészen megjelent cikkre hivatkozott, amelynek szintén ez volt az esszenciája. Hogy mi a véleményem erről? Nemrég volt egy nagyon hasonló cikkem, amelyben már elmondtam a véleményemet, de most megteszem még egyszer, mert úgy gondolom, hogy brutális mértékű a félreinformálás ebben a témában (is). Én pedig nagyon nem szeretem az ilyesmit, de ezt már…

Facebook: az üzletfeled ne legyen az ismerősöd?! Hogy micsoda?

Az üzletfeled ne legyen az ismerősöd a Facebookon! – olvastam egy cikkben. Ennél jobb tippet nem is kaphatnál, ha kimondottan sikertelen szeretnél lenni.