4 tipp, hogy az érdeklődőből vevőt konvertálj!

Te mit teszel azért, hogy ha egy érdeklődő eljut hozzád – rákattint a reklámodra, megnézi a honlapodat – akkor ne csak úgy elengedd, hanem vásárlót csinálj belőle?

7 online marketing eszköz, amit minden vállalkozónak használnia kell (1. rész)

7 online marketing eszköz, amelyeket minden vállalkozónak használnia kellene. Első adag, még folytatjuk!

Hírlevélküldő teszt 2. rész: MailChimp

Újabb hírlevélküldő tesztje következik. Egy sokak számára ismert hírlevélküldő, a MailChimp a következő “áldozat”, amit bemutatok nektek.

Hírlevélküldő teszt 1. rész: Listamester

Az utóbbi időben rengeteget foglalkoztam különféle hírlevélküldő rendszerek tesztelésével, így arra gondoltam, hogy miért is ne osztanám meg a blogban a tapasztalataimat, ezzel segítve abban, hogy melyik hírlevélküldő rendszert válaszd. A tesztek az én szubjektív véleményemet fogják tartalmazni, ugyanakkor fontosnak tartom, hogy csakis helytálló dolgokat írjak. Ezért ha valamilyen hibát észlelsz, ne habozz szóvá tenni, hiszen a lényeg, hogy pontos információkat osszak meg. Nem programozóként, nem is kimondottan marketingesként, hanem kisvállalkozóként tesztelem ezeket a rendszereket.…

Nyílt levél hírlevélküldő rendszerek fejlesztőinek

Nyílt levél, de nevezhetjük sóhajnak, imának, könyörgésnek vagy kifakadásnak is. Ami ihlette, az a több hete tartó meddő keresés egy elfogadható hírlevélküldő rendszer után. Hírlevélküldőt fejlesztesz? Nem érted, miért nincs elég előfizetőd? Akkor most jól figyelj, mert szerintem nemcsak én, de sok más kisvállalkozó is térdre borulna előtted, áldaná a nevedet és nyugdíjas koráig hűséges előfizetőd lenne, ha egy olyan szolgáltatást biztosítanál a számára, amiről lejjebb fogok írni. Keresem a hibát. Biztosan bennem van. De…

5 tipp a hírlevél-lista karbantartásához

Ha van hírlevél-listád, akkor nagyon fontos, hogy ápold és karbantartsd, hiszen ez a vállalkozásod legfontosabb kincse. Következzen néhány jó tanács, amelyeket érdemes megfogadni: 1. Ha már van, használd! Gondold el: feliratkozik hozzád egy csomó olyan ember, akinek már el is lehetne adni valamit, hiszen érdeklődik a témád, a terméked, a szolgáltatásod iránt, máskülönben nem iratkozott volna fel. Ha ennek ellenére mégsem kommunikálsz  velük, akkor nagyon sok bevételtől fosztod meg magad. A lista, amelyre nem küldenek…