4 tipp, hogy az érdeklődőből vevőt konvertálj!

Te mit teszel azért, hogy ha egy érdeklődő eljut hozzád – rákattint a reklámodra, megnézi a honlapodat – akkor ne csak úgy elengedd, hanem vásárlót csinálj belőle?

Oszd meg, ha tetszett!

7 online marketing eszköz, amit minden vállalkozónak használnia kell (1. rész)

7 online marketing eszköz, amelyeket minden vállalkozónak használnia kellene. Első adag, még folytatjuk!

Oszd meg, ha tetszett!

Hírlevélküldő teszt 2. rész: MailChimp

Újabb hírlevélküldő tesztje következik. Egy sokak számára ismert hírlevélküldő, a MailChimp a következő “áldozat”, amit bemutatok nektek.

Oszd meg, ha tetszett!

Nyílt levél hírlevélküldő rendszerek fejlesztőinek

Nyílt levél, de nevezhetjük sóhajnak, imának, könyörgésnek vagy kifakadásnak is. Ami ihlette, az a több hete tartó meddő keresés egy elfogadható hírlevélküldő rendszer után. Hírlevélküldőt fejlesztesz? Nem érted, miért nincs elég előfizetőd? Akkor most jól figyelj, mert szerintem nemcsak én, de sok más kisvállalkozó is térdre borulna előtted, áldaná a nevedet és nyugdíjas koráig hűséges…

Oszd meg, ha tetszett!

5 tipp a hírlevél-lista karbantartásához

Ha van hírlevél-listád, akkor nagyon fontos, hogy ápold és karbantartsd, hiszen ez a vállalkozásod legfontosabb kincse. Következzen néhány jó tanács, amelyeket érdemes megfogadni: 1. Ha már van, használd! Gondold el: feliratkozik hozzád egy csomó olyan ember, akinek már el is lehetne adni valamit, hiszen érdeklődik a témád, a terméked, a szolgáltatásod iránt, máskülönben nem iratkozott…

Oszd meg, ha tetszett!