Annak ellenére, hogy már évek óta temetik, a hírlevél és az e-mail marketing köszöni szépen, kiválóan érzi magát, és remekül működik. Ha úgy érzed, hogy nem eléggé eredményes az e-mail marketinged, annak több oka is lehet, ezeket gyűjtöttem össze ebben a bejegyzésben. Változtass rajtuk és látni fogod a hatását az eredményeken! #1 HIBA: Nem csinálod,…
A múltkori MailerLite-os cikkhez érkezett egy hozzászólás Zsolttól rengeteg kérdéssel, és mivel ilyen sok kérdést írt, ezért úgy gondoltam, hogy egyszerűbb és praktikusabb lesz, ha inkább egy blogbejegyzésben válaszolom ezt meg. Tegyetek fel nyugodtan kérdéseket továbbra is, ha vannak még! Saját szerverre kell telepíteni? Ez mennyire bonyolult? Ha igen, van-e túlterhelés elleni védelem benne? Nem…
Azok, akik követik a ténykedésünket, tudják, hogy nemrégiben hírlevélküldőt váltottunk, és átálltunk egy külföldi hírlevélküldőre, a MailerLite-ra. Mivel itthon még nem annyira ismert, ezért ebben a cikkben elmondom, hogy én miért ezt választottam, és miért szerettem bele ebbe a hírlevélküldőbe. Előzmények röviden: mi évekig egy magyar hírlevélküldőt használtunk, váratlanul kényszerültünk rá a váltásra, ehhez képest…
Te mit teszel azért, hogy ha egy érdeklődő eljut hozzád – rákattint a reklámodra, megnézi a honlapodat – akkor ne csak úgy elengedd, hanem vásárlót csinálj belőle?
7 online marketing eszköz, amelyeket minden vállalkozónak használnia kellene. Első adag, még folytatjuk!
Újabb hírlevélküldő tesztje következik. Egy sokak számára ismert hírlevélküldő, a MailChimp a következő “áldozat”, amit bemutatok nektek.
Nyílt levél, de nevezhetjük sóhajnak, imának, könyörgésnek vagy kifakadásnak is. Ami ihlette, az a több hete tartó meddő keresés egy elfogadható hírlevélküldő rendszer után. Hírlevélküldőt fejlesztesz? Nem érted, miért nincs elég előfizetőd? Akkor most jól figyelj, mert szerintem nemcsak én, de sok más kisvállalkozó is térdre borulna előtted, áldaná a nevedet és nyugdíjas koráig hűséges…
Ha van hírlevél-listád, akkor nagyon fontos, hogy ápold és karbantartsd, hiszen ez a vállalkozásod legfontosabb kincse. Következzen néhány jó tanács, amelyeket érdemes megfogadni: 1. Ha már van, használd! Gondold el: feliratkozik hozzád egy csomó olyan ember, akinek már el is lehetne adni valamit, hiszen érdeklődik a témád, a terméked, a szolgáltatásod iránt, máskülönben nem iratkozott…