Felhívás gomb a Facebookon

A Facebook oldalad borítóképén egy ideje már láthatod a Felhívás létrehozása gombot. Te beüzemelted már? Ha még nem, akkor érdemes, mert hozhat plusz kattintásokat a honlapodra, vagy ahova szeretnéd. Erről van szó:   Döntsd el, hogy pontosan hova szeretnéd érkeztetni azokat, akik a gombra kattintanak: landing page, akció, feliratkoztatás stb. Majd hozd létre a gombot…

Oszd meg, ha tetszett!

Mire jó a relevancia-pontszám Facebook hirdetéseknél?

A Facebook pár hete vezette be ezt az új mutatót, amihez hasonlóval eddig a Google AdWords hirdetési rendszerben lehetett találkozni. A szerepe a Facebookon is hasonló. Egy újabb szempont, ami segítségedre lehet abban, hogy hatékony hirdetéseket hozz létre: a relevancia-pontszám. Ez egy 1-10 közötti pontszám, ami megmutatja, hogy a reklámod mennyire releváns a meghatározott célközönséged számára.…

Oszd meg, ha tetszett!

Ellenőrzi a Facebook az oldalak adminjait

Facebook oldal adminja vagy? Akkor jól figyelj, mert ezen az ellenőrzésen te is áteshetsz! A Facebook sorban ellenőrzi a Facebook oldalak adminjait, és ha nem vigyázol, elveszítheted a Facebook profilodat tokkal, vonóval (alias oldalakkal, csoportokkal). Erre készülj fel: 1. A Facebook kérheti, hogy erősítsd meg: valóban a tiéd az a bankkártya, amelyet a hirdetések kifizetésére használsz.…

Oszd meg, ha tetszett!

Schobert Norbi és az 1000 dolláros Facebook poszt

Tegnap a HVG cikkében szembesültem először ezzel a sztorival, reggel én is megemlítettem egy Facebook posztban, de mivel több marketinges is említést tett már erről, ezért úgy vagyok vele, hogy leírom én is a gondolataimat itt, a blogban is. Miről is van szó pontosan: Schobert Norbi fitneszguru, az egyik legtöbb követővel rendelkező magyar Facebook oldal…

Oszd meg, ha tetszett!

Facebook csoport: Hogyan működik az “Eladó tárgy” funkció?

Magyar csoportokban még nem találkoztam vele, de bizonyára hozzánk is megérkezik majd. Egyelőre ingyenes az “Eladó tárgy” funkció a Facebook csoportokban. Bemutatom a működését, hiszen akár már most is használhatod, ha külföldi csoportokban árulsz. A Facebook csoport új funkciója az új bejegyzés írásánál szembetűnően, zöld színnel kiemelve ott van az Eladó tárgy funkció. Ahogy az…

Oszd meg, ha tetszett!

5 fontos tudnivaló a Facebook csoportokról

Folytatódik közösségi marketing-cikksorozatunk, ezúttal kedvenc témám kerül terítékre. Igaz, ez is Facebook, viszont annak egy olyan területe, amelyet sok szakértő csak most kezd felfedezni.

Oszd meg, ha tetszett!

5 fontos tudnivaló a Facebookról

Te is aktív Facebook felhasználó vagy, igaz? De vajon mindent tudsz Mark Zuckerberg közösségi oldaláról? Vajon kihasználod a Facebook marketing összes lehetőségét? Következzen 5 olyan infó, amit mindenképpen érdemes tudni a Facebookról! 1. Az emberek gyakran el szokták felejteni, hogy a közösségi oldalak nemcsak a közösségi marketing helyszínéül szolgálnak, hanem keresőoptimalizálás szempontjából is tökéletesek. A Facebook lájkok,…

Oszd meg, ha tetszett!

5 fontos tudnivaló a Google+ közösségi oldalról

Az IWIW megszűnése után a Facebook legnagyobb riválisa a Google+ (Google Plus) közösségi oldal lett. Ha már használod, az nagyszerű, ha még nem, akkor érdemes elkezdened. Íme néhány fontos és érdekes információ a Google Plusról: 1. Keresőoptimalizálás: a Google Plus közösségi oldalként talán nem a legnépszerűbb, de keresőoptimalizálás szempontjából, linképítés céljára kiválóan alkalmas. De ez nem…

Oszd meg, ha tetszett!

Facebook marketing: egyre több az átverés a fizetős hirdetéseknél

Facebook hirdetés: mi az igazság? Nemrég olvastam egy nagyon tanulságos és elgondolkodtató cikket Vidi Ritától a Facebook hirdetésekkel kapcsolatban. Ha nagy hirtelen minden marketingesre rájönne az őszinteségi roham, akkor biztos, hogy egyre több ilyen és ehhez hasonló cikk születne. Facebook szakértők a mai napig bőszen hirdetik, hogy milyen egyszerű profitot csinálni a Facebookon, miközben sok esetben pont,…

Oszd meg, ha tetszett!

5 Facebook csoport, ahova érdemes belépni

Ha bármilyen szinten – akár cégvezetőként, akár csak érdeklődés szintjén – marketinggel, vállalkozással foglalkozol, akkor mindenképpen érdemes belépned olyan Facebook csoportokba, amelyek ezekkel a témákkal foglalkoznak. A különféle tudásanyagokhoz kapcsolódó zárt csoportok nagyon hasznosak, ám nem mindenki számára elérhetőek. (A MarketingMánia ügyfeleknek is van saját csoportja, ahova csak ügyfelek, vásárlók léphetnek be.) Most olyan Facebook…

Oszd meg, ha tetszett!

Egy kísérlet és a tanulságok

A Facebook Csoportmarketing Tanfolyam zárt csoportjában a múltkoriban arról beszélgettünk, hogy melyik éri meg jobban: a fizetős Facebook hirdetés, vagy a nem fizetős.   Mivel egyáltalán nem szeretnék elfogultnak tűnni, és félrevezetni sem szeretnék senkit – ezért eldöntöttem, hogy teszek egy próbát. A legutóbbi kampányom során tehát kipróbáltam, hogy melyik hatékonyabb: a fizetős hirdetés vagy…

Oszd meg, ha tetszett!

Ami ingyenes, az annyit is ér?

“Ami a marketingben ingyenes, az annyit is ér!” Ezt egy Facebook poszt alatt olvastam, kommentként. Egy ismert marketinges FB oldalán, amelyet – logikusan – vállalkozók látogatnak. Elgondolkodtam azon, hogy vajon hány vállalkozó van, aki így gondolkodik? Talán mondanom sem kell, mennyire nem értek egyet ezzel a megállapítással! Számtalanszor tapasztalom, hogy olyasmit szidnak, ami ingyenes, miközben…

Oszd meg, ha tetszett!