4 tipp, hogy az érdeklődőből vevőt konvertálj!

Te mit teszel azért, hogy ha egy érdeklődő eljut hozzád – rákattint a reklámodra, megnézi a honlapodat – akkor ne csak úgy elengedd, hanem vásárlót csinálj belőle?

Oszd meg, ha tetszett!

7 online marketing eszköz, amit minden vállalkozónak használnia kell (1. rész)

7 online marketing eszköz, amelyeket minden vállalkozónak használnia kellene. Első adag, még folytatjuk!

Oszd meg, ha tetszett!

Mobilbarát weboldal a tiéd? Ellenőrizd!

Április 21-én életbe lép a Google új algoritmus-frissítése: ha eddig nem volt mobilbarát weboldalad, akkor most már legyen! Nem tudod, hogy mobilbarát-e a weboldalad? Megmutatom, hogyan tudod ellenőrizni! Hamarosan jön a Google legújabb algoritmus-frissítése. Ezeket mindig szívszorongva várja az ember: vajon mit talál ki már megint a Google, amely akár évek munkáját is képes egy…

Oszd meg, ha tetszett!

Honnan tudod, hogy hány link mutat a weboldaladra?

Hol és hogyan tudod lekérdezni a weboldaladra mutató linkeket? És arra van lehetőség, hogy a konkurensed linkjeit lekérdezd? Naná, olvass csak tovább! Ha linképítéssel foglalkozol (vagy igénybe veszel ilyen szolgáltatást), nyilván szeretnéd valahogyan nyomon követni, hogy hány link mutat az oldaladra. Az elfogadás nem egyenlő az indexeléssel A beajánlás, sőt az elfogadás időpontja sem mérvadó,…

Oszd meg, ha tetszett!

5 fontos tudnivaló a Facebookról

Te is aktív Facebook felhasználó vagy, igaz? De vajon mindent tudsz Mark Zuckerberg közösségi oldaláról? Vajon kihasználod a Facebook marketing összes lehetőségét? Következzen 5 olyan infó, amit mindenképpen érdemes tudni a Facebookról! 1. Az emberek gyakran el szokták felejteni, hogy a közösségi oldalak nemcsak a közösségi marketing helyszínéül szolgálnak, hanem keresőoptimalizálás szempontjából is tökéletesek. A Facebook lájkok,…

Oszd meg, ha tetszett!

Linképítés: mit kell tudni róla?

Manapság nagyon sokat hallunk arról, hogy a linképítésnek már nincs semmi értelme, és felesleges csinálni. Mi az igazság? Természetesen megteheted, hogy valóban nem foglalkozol vele. De ebben az esetben a keresőkből nem lesz látogatottságod, így kénytelen leszel fizetős hirdetésekre alapozni. Veszélye: ha nincs pénzed hirdetésre, vevőid sem lesznek. (Kivéve, ha “szájhagyomány útján terjedsz”, az ügyfelek…

Oszd meg, ha tetszett!