Blog

Facebook poszt ötletek koronavírus idejére, azaz hogyan tartsd meg a vevőidet?

Már egy éve tart ez a tarthatatlan állapot, amit a koronavírus okozott. Nem szeretném ragozni, hogy mit hozott magával ez a helyzet, és mit fog még, hiszen a csapból is ez folyik.
Sokkal inkább ahhoz szeretnék tippeket adni, hogy mit tehetsz ebben a helyzetben, hogy akkor se veszítsd el a vevőidet, ha éppen kénytelen vagy bezárni a boltodat egy időre.

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Hogyan lehet egyszerűen átméretezni egy képet?

Kaptam egy kérdést az egyik olvasómtól, hogy tudnék-e ajánlani olyan programot, amelynek segítségével egyszerűen át lehet méretezni egy képet: vagyis nem szerkesztés, csak a kép méretre igazítása a cél. Erre mutatok most 2 nagyon egyszerű alternatívát!

Oszd meg, ha tetszett!
Share

11 alkalmazás, amit a Facebook posztoláshoz használok

Nem árulok el nagy titkot azzal, hogy a Facebook posztolás nem csupán a szöveg megírásáról szól, hanem képeket, illusztrációkat is szokás készíteni hozzá, és abban is biztos vagyok, hogy neked is vannak kedvenc alkalmazásaid, amelyeket előszeretettel használsz a mindennapok során. Ebben a blogbejegyzésben összegyűjtöttem 11 olyan alkalmazást, amelyeket én is nap mint nap használok, és rendkívül hasznosnak tartok. Lássuk is őket!

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Miről posztolj a karácsonyi időszakban? – 2. rész

Már javában tart a karácsonyi szezon, és sok vállalkozás számára ez az év anyagilag legsikeresebb időszaka. Nem mindegy tehát, hogyan veszed fel aharcot a vevők figyelméért! Ebben az írásban összegyűjtöttem 9 tippet a karácsonyi posztoláshoz. Jó munkát!

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Miről posztolj a karácsonyi időszakban? – 1. rész

Már javában tart a karácsonyi szezon, és sok vállalkozás számára ez az év anyagilag legsikeresebb időszaka. Nem mindegy tehát, hogyan veszed fel aharcot a vevők figyelméért! Ebben az írásban összegyűjtöttem 9 tippet a karácsonyi posztoláshoz. Jó munkát!

Oszd meg, ha tetszett!
Share

A változatosság gyönyörködtet: használj többféle posztformátumot!

A Facebook posztírás során ne csak a tartalom legyen változatos, hanem a forma is! Ehhez a Facebook egészen sokféle lehetőséget kínál, éppen ezért ne ragadj le az “alap” posztformátumoknál! Ahhoz, hogy maximálisan ki tudd használni a lehetőségeket, mindenképpen a Creator Studiót (vagy Vállalkozáskezelőt) használd a posztok megírásakor, már csak azért is, mert újabban a posztok…
Read more

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Facebook posztírás: a tökéletes időpont titka

Ha utánanézel, remek statisztikákat lehet találni arra, hogy mikor érdemes posztolni a Facebookon. De ha most arra számítottál, hogy leírom neked, pontosan melyik nap hány órakor érdemes közzétenned a posztokat, akkor előre szólok, hogy erre ne várj! Azt is elmondom, hogy miért! Nincs általános recept Bárcsak létezne olyan tuti recept, ami minden vállalkozás esetében ugyanúgy…
Read more

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Hasznos Facebook kommunikációs tippek webshopoknak

Amikor a (webshopban árult) termékeidről kommunikálsz, ne feledkezz meg az alábbi szempontokról: Vannak azok az érdeklődők, akik úgy jutnak el a webshopodhoz, hogy egy konkrét terméket keresnek. Az ő esetükben sokkal nagyobb az esélye annak, hogy ár alapján fognak dönteni, mert pl. azt keresik, hogy egy adott termék hol szerezhető be a legolcsóbban. És vannak azok,…
Read more

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Milyen stílusban kommunikálj, ha webshopod van?

Amikor hírlevelet, blogbejegyzést vagy Facebook posztot írsz, nem mindegy, milyen stílusban kommunikálsz. Ha neked is gondot okoz a megfelelő stílus kitalálása, kialakítása, akkor olvass tovább! Ha webshopod van, akkor könnyen érezheted úgy, hogy ez kissé személytelen mondjuk egy tanácsadóhoz, művészhez, közéleti személyiséghez stb. képest, hiszen az ő arcukat, beszédstílusukat, megjelenésüket stb. minden követőjük ismeri. De egy webáruháznál a…
Read more

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Hogyan szerezz lájkolókat a Facebook oldaladra?

Akár most indítottad el a Facebook oldaladat, akár régóta megvan, egy biztos: mindenki több kedvelőt szeretne. De hogyan lehetne növelni a lájkolók számát, milyen lehetőségeink vannak erre? Összegyűjtöttem a fizetős mellett 5 ingyenes lehetőséget is: 1. Fizetős hirdetés A klasszikus megoldás, hogy ún. lájkolószerző hirdetést futtatsz a Facebookon. De mi is az a lájkolószerző hirdetés?…
Read more

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Hova tűntek a Facebook poszttípusok?

Az utóbbi időben többen tapasztalhattátok, hogy a Facebook oldalon a posztírásnál számos poszttípusnak, funkciónak nyoma veszett. Mivel én sok üzleti oldalt kezelek, ott még inkább szembetűnő a különbség, ami jól látható az alábbi képpáron is: A Facebook súgó fórumán is sok a panasz, az elvesztett funkciókat keresik, a reakció viszont a szokásos: a Facebook a…
Read more

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Veszélyek a Facebookon, avagy miről ne írj?

A blogra érkező rengeteg kérdés között ismét találtam egy olyat, ami megihletett, szerintem elgondolkodtató és fontos dologról lesz szó, úgyhogy nézzük: Van egy zárt csoport, amely egy intim betegséggel foglalkozik. Minden tag valós saját nevén szerepel, tesz bejegyzést és hozzászólást. Az admin személye viszont ismeretlen. (…) A profiljából semmi se tudható meg, se ismerőse se fényképe. Többször…
Read more

Oszd meg, ha tetszett!
Share