Egy kísérlet és a tanulságok


A Facebook Csoportmarketing Tanfolyam zárt csoportjában a múltkoriban arról beszélgettünk, hogy melyik éri meg jobban: a fizetős Facebook hirdetés, vagy a nem fizetős.

 

Mivel egyáltalán nem szeretnék elfogultnak tűnni, és félrevezetni sem szeretnék senkit – ezért eldöntöttem, hogy teszek egy próbát. A legutóbbi kampányom során tehát kipróbáltam, hogy melyik hatékonyabb: a fizetős hirdetés vagy a csoportmarketing?

Mielőtt bárki hasonló kísérletbe kezdene, javaslom, hogy mindenféleképpen vásároljon valamilyen tudásanyagot ebben a témában, vagy menjen el egy képzésre.

A kísérlet vicces módon azt is eredményezte, hogy a konkurencia beépített embere egyből odajött okoskodni, hogy “ez a hirdetés is ingyenes, ugye?” – Hát nem, nem volt ingyenes 🙂 Gondolom, párat le is kattintott belőle az illető – na ez az, amit pl. a csoportokban nem lehet megtenni! Ott az irigy konkurenciád maximum fejre állhat, de mást nem tud tenni…

Tehát az eredmények:

Az összes jelentkező 50%-a érkezett a Facebook hirdetésekből, a másik 50%-a pedig a kb. 2 hét alatt, mindössze pár órás munkával épített listámról érkezett. A listaépítésre egyetlen fillért sem költöttem, a csoportmarketing módszereit alkalmaztam csupán. 

Ha kicsit több időm lett volna, akkor még pár órát rááldozhattam volna erre, és akkor akár teljesen ingyen megúszhattam volna ezt az egészet.

Tanulság:

Döntsd el, hogy mi kerül többe: az időd vagy a pénzed?

Ha totál semmi időd nincs – mint ahogy nekem sem volt az utóbbi napokban – viszont van rá kereted, akkor hajrá, mehet a fizetős. 

Ha viszont nincs pénzed, de van időd, akkor érdemes némi munkát belefeccölni.

Néhány óra munka és 3 megírt kampánylevél – azt hiszem, bőven megérte!

De a legtutibb megoldás az, ha MINDENT alkalmazol, ami profitot hoz. Ez nem kérdés.

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.