Hasznos Facebook kommunikációs tippek webshopoknak


Amikor a (webshopban árult) termékeidről kommunikálsz, ne feledkezz meg az alábbi szempontokról:

Vannak azok az érdeklődők, akik úgy jutnak el a webshopodhoz, hogy egy konkrét terméket keresnek. Az ő esetükben sokkal nagyobb az esélye annak, hogy ár alapján fognak dönteni, mert pl. azt keresik, hogy egy adott termék hol szerezhető be a legolcsóbban.

És vannak azok, akiknek valami miatt szimpatikus a webshopod, követik a Facebook oldalad, olvassák a hírleveled, és időről időre vásárolnak. Vagy ha még nem jutottak el idáig, akkor is jó esély van arra, hogy hamarosan megteszik.

Éppen azért, mert ők követnek téged, azt gondolhatod, hogy ők aztán tökéletesen ismerik a kínálatodat. Na, ez nem így van! Még a legelkötelezettebb vevőid sem ismerik a teljes termékpalettádat, különösen, ha nagyon sok terméked van. Őszintén szólva te vagy az egyetlen, aki pontosan ismeri a kínálatodat.

Éppen ezért fogadd meg az alábbi tippeket:

  • Posztolj sokat a termékeidről! Hidd el, mindig fogsz tudni újat mutatni. Ha nagyon sok terméked van, akkor nem szükséges egy-egy konkrét termékről, hanem termékcsoportokról, kategóriákról is írhatsz.
  • Ha valamilyen újdonság érkezik a webshopba, okvetlenül tudasd a követőiddel, mert az emberek mindig szeretik az újat.
  • Törekedj arra, hogy kiváló minőségű képeket posztolj / tölts fel a webshopba!
  • Ha csak teheted, olyan képeket posztolj, amelyen a tárgyak használat közben láthatóak, és ember is szerepel a fotón, aki éppen hordja, használja az adott tárgyat! Ettől sokkal személyesebbé válik az egész, könnyebb elképzelni a terméket a sajátunkként.
  • Használj a Facebookon változatos képformátumokat, galériákat, videót! Így nem lesz egyhangú a kommunikáció.

 

Ha még több tippet és ötletet szeretnél, akkor a Facebook Posztírás Mesterkurzus – Webshopoknak és termékértékesítőknek c. anyagra van szükséged.
Keddig (09.24.) mindössze 3900 Ft-ért szerezheted be ezt a nagyon hasznos tudásanyagot! Kattints ide érte >>>

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.