Hogyan szerezz lájkolókat a Facebook oldaladra?


Akár most indítottad el a Facebook oldaladat, akár régóta megvan, egy biztos: mindenki több kedvelőt szeretne. De hogyan lehetne növelni a lájkolók számát, milyen lehetőségeink vannak erre? Összegyűjtöttem a fizetős mellett 5 ingyenes lehetőséget is:

1. Fizetős hirdetés

A klasszikus megoldás, hogy ún. lájkolószerző hirdetést futtatsz a Facebookon.
De mi is az a lájkolószerző hirdetés? Ez a sokféle Facebook hirdetéstípus közül az egyik, amelyet a hirdetéskezelőben tudsz elkészíteni: az Aktivitás típusú hirdetésnél az Oldalkedvelések lehetőséget kell kiválasztani.
A lájkolószerző hirdetés pontosan az, aminek látszik: egy olyan hirdetés, amelynek semmi más célja nincs, mint lájkolókat szerezni az oldaladra. Ebben a hirdetésben nincs link, amire kattintani lehet, nincs üzenetküldés, csak egy Lájk gomb van, amelyre rákattintva az érdeklődő az oldalad kedvelőjévé válik:

Megjegyzés: amikor más típusú hirdetést futtatsz, járulékos eredményként akkor is jönni szoktak oldalkedvelések, de értelemszerűen kevesebb, mint a kimondottan ezt a célt szolgáló hirdetések esetében.

A Facebook Marketing tanfolyamban megmutatom, hogyan készíts ilyen hirdetést, meg még sok más dolgot is >>>

Oké, ez volt a fizetős megoldás, de nem lehetne ingyen is szerezni lájkolókat? Dehogyisnem! Máris mutatom a lehetőségeket:

1. Hívd meg az ismerőseidet!

A Facebook oldalakon ott szerepel a lehetőség az ismerősök meghívására: a kék színű Ajánlás ismerősöknek gomb. A Facebook igazán szép gesztust tett felénk, amikor bevezette, hogy most már nem kell egyenként meghívogatni az ismerőseinket, hanem 2 kattintással meg tudjuk hívni az összeset, hogy kedvelje az oldalt.
Sőt, ezt nemcsak a saját oldalunkon lehet megtenni, hanem gyakorlatilag bárkién.

Példa: egy webshop nyereményjátékot írt ki az oldalán, és azok között sorsoltak, akik ezzel a pár kattintásos módszerrel meghívták az ismerőseiket az oldal kedvelésére.

Ha egyszerre több ezer ismerőst hívsz meg, a Facebook letilthatja ezt a funkciót egy időre. Ne aggódj, max. 1-2 nap múlva a tiltást feloldják.

2. Hívd meg a posztok lájkolóit!

Az oldaladon lévő Facebook posztok lájkolóit meghívhatod, hogy kedveljék az oldalt, ha eddig még nem tették. Én ezt mindig meg szoktam tenni az ügyfeleimnél is, volt már rá példa, hogy egyetlen posztot több száz olyan ember kedvelt, akiket meg kellett hívnom 🙂 Ez számos ingyen lájkolót jelenthet az oldalad számára.

3. Tedd ki mindenhova a lájkoló dobozt!

A honlapodra, a blogbejegyzésekhez, illetve ahova a dobozt nem lehet (pl. hírlevélbe), oda is linkeld be a Facebook oldalad, hogy könnyebb legyen megtalálni.

Tipp: A Facebook magánprofilodon is érdemes belinkelni az üzleti oldaladat.

4. Kapcsold össze a Facebook oldaladat a Facebook csoportoddal!

Rögzített posztban is beteheted a lájkolni kívánt oldalt.

5. Kommentelj az oldaladdal!

Profiloknál ugyan nem, viszont Facebook oldalakon, illetve most már csoportokban is lehet kommentelni Facebook oldallal. A lényeg, hogy olyan releváns oldalakon, ahol a célközönséged jó eséllyel jelen van, írj érdekes, hasznos, témába vágó kommenteket, de ne a profiloddal, hanem a Facebook oldaladdal! Így sok ember figyelmét felkeltheted, akik kíváncsiságból rá fognak kattintani az oldaladra, és ha tetszik nekik, akkor lájkolni is fogják.

 

Tetszik, amiket írok, de nem tudod, hogyan kell megcsinálni? A Facebook Marketing tanfolyam anyagában mindenre megtalálod a választ! Ne feledd, most újra kapható, kibővített anyag, 53 lecke!

Ha nincs még meg, akkor ne hagyd ki, mert ilyen áron ilyen bőséges tudást nem fogsz találni. Katt ide érte >>>

 

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.