Miről posztolj a karácsonyi időszakban? – 2. rész

Miről posztolj a karácsonyi időszakban? – 2. rész

Tudtad, hogy a vásárlók 64%-a használja a közösségi médiát arra, hogy inspirációkat és ajándékötleteket keressen? Az egyik legfontosabb információforrás még mindig a Facebook, így nem is kérdéses, hogy aktívan kell posztolni az ünnepi időszakban.

Múltkori cikkünkben már számos ötletet adtunk a posztoláshoz, most következzen a folytatás!

.

1. Tedd karácsonyivá a hangulatot!

Ahhoz az igazi karácsonyi hangulathoz régen hozzátartozott a hóesés, ami mára sajnos teljesen eltűnt, így többet kell fáradoznunk az ünnepi hangulat megteremtése érdekében. A közösségi média felületeket is ünnepivé kell tenni ahhoz, hogy az emberek megfelelő hangulatba kerüljenek. Cseréld le a borítóképet, készíttesd el a logód ünnepi verzióját, legyen a honlapodon hóesés stb. Persze mindez legyen összhangban egymással!

.

.

2. Kihívások

Készíts egy több napig/ hétig tartó kihívást, amelyben apró feladatokat adsz a követőknek! Még jobb, ha valamilyen nyereményt is kínálsz, de a lényeg az, hogy hasznos és érdekes tartalommal csábítsd oda a követőket újra és újra az oldaladra.

.

3. Karácsonyi, ünnepi ötletek listája

Készíts egy bőséges listát az ötletekből egy-egy olyan témában, ami kapcsolódik a vállalkozásodhoz! Pl. 100 poszt ötlet a karácsonyi időszakban, 100 karácsonyi sütemény, 100 játék, amit közösen játszhattok a családdal, stb.

.

4. Kuponfüzet

Készíts karácsonyi kuponokat a termékeidhez, szolgáltatásaidhoz! Nemcsak árengedményben lehet gondolkozni, hanem lehetnek pl. X db-ot fizet, Y db-ot kap akciók, vásárlási összeghez kötött ajándékok, ingyenes szállítás kupon, elajándékozható kupon. Ezekről pedig rendszeresen lehet posztolni.

.

5. Trendjóslatok

Mivel már itt az év vége, mindenki kíváncsi, hogy mi lesz a trend jövőre, legyen szó divatról, lakberendezésről, színekről vagy bármi másról. Ossz meg ezekről kis információmorzsákat, így rendkívül naprakésznek fogsz tűnni!

.

6. Mutass videót a termékeidről!

Ajándékvásárlás esetén az átlagosnál is több kérdés merülhet fel a vásárlóban. Minél több kép van a termékedről, annál jobb, de kétségkívül az a leghatásosabb, ha videót is készítesz a termékeidről! Mutasd meg, hogyan működik, így sokkal könnyebb elképzelni használat közben!

.

7. Karácsonyi videók

Posztolj figyelemfelkeltő, kreatív, vicces vagy éppen megható karácsonyi videókat! Ezeknek mindig nagy sikere van ebben az időszakban.

.

.

8. Személyes karácsonyi üzenet

Küldj személyes karácsonyi üzenetet a követőidnek! Legyen a háttérben karácsonyi dekoráció, és rajtad is legyen valami ünnepi! Akár vicces is lehet, pl. vehetsz fel Mikulás-sapkát vagy Rudolf-szarvakat. Ebbe természetesen a teljes csapatot bevonhatod!

.

9. Rejts el kuponkódokat!

A Facebook posztokban, a honlapon, videóban stb. rejts el véletlenszerűen különféle kuponkódokat! Ezek a kis meglepetések plusz figyelmet generálhatnak.

.

10. Ajándékozz meg váratlanul követőket!

Van olyan hűséges követőd, aki állandóan kommenteli, megosztja a bejegyzéseidet? Lepd meg teljesen váratlanul egy ajándékkal, sőt külön posztban is kiemelheted, hogy az aktivitásáért cserébe kapja a meglepetést. Ez arra ösztönzi majd a többieket, hogy ők is aktívabbak legyenek az oldaladon!

.

11. Vicces képek, karikatúrák

Az emberek szeretik a jókedvet, a vidám, vicces posztokat szívesen osztják meg, hiszen ezáltal ők is jófejebbnek tűnnek majd az ismerőseik szemében. Bátran posztolj hát ilyen képeket, és lásd el őket a logóddal, honlapod linkjével!


.

.

.

12. Karácsonyi life hack gyűjtemény

Ossz meg olyan életmentő tippeket, ötleteket, amelyek segítséget nyújtanak az embereknek az ünnep átvészelésére!
Pl. Hogyan faragd be a karácsonyfa lábát a talpba, anélkül, hogy megsérülnél, 10 olcsó csomagolópapír ötlet, 20 játék, amit a gyerekek játszhatnak addig, amíg az ünnepi ebédet főzöd, stb.

.

13. Versenypályázat

Indíts valamilyen karácsonyi témájú versenyt! Pl. a legjobb karácsonyi recept, rajzverseny gyerekeknek, karácsonyi versíró verseny, fotópályázat. Ha a közönséget is bevonod a nyertes kiválasztásába, sok plusz látogatót szerezhetsz.

.

14. Aktivizáló kérdések

Tegyél fel kérdéseket, amelyekkel aktivizálod a követőidet!
Pl. Hova fogsz elutazni először, ha vége a járványnak?
Ha egyet kívánhatnál a Mikulástól, mi lenne az?
Mit szeretnél Karácsonyra a webshopunkból? Linkeld be!

.

15. Legnépszerűbb

Mutasd be, mi volt ebben az évben a legnépszerűbb Facebook poszt, a legnépszerűbb blogbejegyzések, a legnépszerűbb termékek!

.

16. Virtuális túra

Készíts videós “room tourt” a feldíszített irodában, vagy akár a home office-odban, hogy jobban megismerjenek téged, és kicsit be lehessen látni a kulisszák mögé!

.

17. Jótékonyság

Bár jótékonykodni egész évben érdemes, a karácsonyi időszak abszolút tökéletes erre. Ajánld fel a bevételeid egy részét (pl. minden eladott termék után X Ft-ot) jótékonysági célra, és posztolj arról is, hogy kit/mit és miért támogatsz!

.

Te már tudod, mit kérsz karácsonyra? Mi lenne, ha idén valami igazán hasznossal lepnéd meg magad?

Sajátítsd el a professzionális Facebook posztírás rejtelmeit!

Facebook Kommunikáció online tanfolyam megrendelés november 15-ig >>>.

.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük