8 hasznos tanács szingli vállalkozóknak

Vállalkozó vagy és egyedülálló? Ebben a cikkben 8 olyan tippet olvashatsz, amit érdemes megfogadnod – egy ex-szingli vállalkozó gondolatai!

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Miért nem vásárolnak? – A citrom-elv

Miért nem vásárolnak többen / elegen? A legtöbb vállalkozó számára ez a legfontosabb kérdés. Sokan pedig nem veszik figyelembe a citrom-elvet! Mi is ez?

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Vatera: hogyan lehet hatékony marketing eszköz?

Hogyan lehet a Vatera egy hatékony marketing eszköz? Vajon neked is érdemes lenne alkalmazni a vállalkozásodban?

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Gondolatok a linképítésről

Rengeteg ellentétes véleményt, információt olvashatsz a linképítésről. Időről időre elmondom a véleményem a témáról, most is fontos dolgokról olvashatsz.

Oszd meg, ha tetszett!
Share

4 tipp, hogy az érdeklődőből vevőt konvertálj!

Te mit teszel azért, hogy ha egy érdeklődő eljut hozzád – rákattint a reklámodra, megnézi a honlapodat – akkor ne csak úgy elengedd, hanem vásárlót csinálj belőle?

Oszd meg, ha tetszett!
Share

7 online marketing eszköz, amit minden vállalkozónak használnia kell (1. rész)

7 online marketing eszköz, amelyeket minden vállalkozónak használnia kellene. Első adag, még folytatjuk!

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Amit a domainnév vásárlásról tudni kell

Domainnév vásárlása esetén felmerülnek a kérdések: hol érdemes vásárolni és milyet, mi a menete ennek, és hol érdemes vásárolni? A cikkből kiderül.

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Hírlevélküldő teszt 2. rész: MailChimp

Újabb hírlevélküldő tesztje következik. Egy sokak számára ismert hírlevélküldő, a MailChimp a következő “áldozat”, amit bemutatok nektek.

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Linképítés: tényleg haldoklik?

Nem telik el úgy hét, hogy ne keltené valaki a linképítés halálhírét, ez megy már évek óta. Te is épp meg akarod kérdezni, hogy mi a helyzet vele? Válasz a cikkben!

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Nyílt levél hírlevélküldő rendszerek fejlesztőinek

Nyílt levél, de nevezhetjük sóhajnak, imának, könyörgésnek vagy kifakadásnak is. Ami ihlette, az a több hete tartó meddő keresés egy elfogadható hírlevélküldő rendszer után. Hírlevélküldőt fejlesztesz? Nem érted, miért nincs elég előfizetőd? Akkor most jól figyelj, mert szerintem nemcsak én, de sok más kisvállalkozó is térdre borulna előtted, áldaná a nevedet és nyugdíjas koráig hűséges…

Oszd meg, ha tetszett!
Share

5 tipp a hírlevél-lista karbantartásához

Ha van hírlevél-listád, akkor nagyon fontos, hogy ápold és karbantartsd, hiszen ez a vállalkozásod legfontosabb kincse. Következzen néhány jó tanács, amelyeket érdemes megfogadni: 1. Ha már van, használd! Gondold el: feliratkozik hozzád egy csomó olyan ember, akinek már el is lehetne adni valamit, hiszen érdeklődik a témád, a terméked, a szolgáltatásod iránt, máskülönben nem iratkozott…

Oszd meg, ha tetszett!
Share

5 motiváló idézet Jeff Bezostól, az Amazon alapítójától

Az Amazon.com oldal sikertörténetének egyik alappillére volt az alapító, Jeff Bezos személyisége. Az alábbiakban tőle olvashatsz idézeteket és gondolatokat. Ha neki segítettek abban, hogy sikeressé váljon, akkor neked is érdemes lehet megfontolni őket! Az Amazon küldetésnyilatkozatából: “A leginkább ügyfélcentrikus cég akarunk lenni a földkerekségen, ahol az emberek bármit megtalálhatnak, amit csak meg akarnak vásárolni az interneten.” …

Oszd meg, ha tetszett!
Share