Trollok harca, avagy a vállalkozókat érő negatív hatások az interneten


Készítettünk egy kérdőívet, ami a vállalkozókat ért negatív hatásokat igyekszik feltérképezni.

Miért is készült el ez a kérdőív?

Az apropó az volt, hogy beszélgetéseink során egyre több panaszt hallok vállalkozóktól, akiket igazságtalan és ocsmány támadások érnek névvel vagy névtelenül. Ezeket a támadásokat – főleg nőknek, de azért férfiaknak is – nem könnyű feldolgozni. Marketinget, vállalkozási ismereteket sok helyen tanítanak, de arról sehol sem szólnak, hogy ha kezdesz ismertté és sikeressé válni, akkor azonnal megjönnek a hegyi trollok, hogy belerondítsanak ebbe az idillbe.

Kiket nevezek trolloknak:

  • azokat a névvel vagy név nélkül írogató létformákat, akik a honlapodon, Facebook oldaladon stb. kötekednek, kritizálnak (általában a termék, szolgáltatás ismerete nélkül, vaktában), valótlanságokat állítanak, rágalmaznak, lejáratókampányt folytatnak,
  • azokat, akik trágárságokat, rosszkívánságokat, fenyegetést, átkokat stb. irkálnak,
  • azokat a konkurenseket, akik tisztességtelen módszerekkel, mások lejáratásával próbálnak talpon maradni, és kimerítik a jó hírnév megsértése, becsületsértés, rágalmazás fogalmait
  • azokat, akik szervezett formában, pereket indítva, feljelentgetve stb. próbálnak másokat lejáratni

A kérdőívben ezt a témát járjuk körbe, és még lesz szó erről a blogon a jövőben is.

Köszönöm, ha a kérdőív kitöltésével segíted munkánkat – mindössze pár percet vesz igénybe, és az e-mail címedet sem kell megadnod, az eredmények itt a blogon láthatóak lesznek. Katt ide a kitöltésért!

Valamint létrejött a Trolltámadás áldozata lettem nevű Facebook csoport, ahol lelki támaszt kaphat mindenki, aki érintett a témában. Lépj be, szeretettel várunk!

 

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.