[WORDPRESS] Szép csomagár táblázatok egyszerűen


Neked is gondot okozott már WordPressben, amikor a termék-vagy szolgáltatáscsomagjaidhoz ártáblázatot kellett készíteni? Pedig fontos, hogy ezek szépek, jól láthatóak legyenek, és lehetőleg profi hatást keltsenek. Ebben segít az Easy Pricing Tables Lite by Fatcat Apps nevű bővítmény, amellyel szép csomagár táblázatok készíthetők.

Egy abszolút fiktív adatokkal ellátott példa, hogy lásd, miről beszélek:

csomagár táblázat

Teendőd:

  • Telepítsd és kapcsold be a bővítményt, a fenti néven megtalálod.
  • Ha telepítetted, a Vezérlőpult baloldali menüjében, Pricing Tables menüpontban fogod megtalálni.
  • Az All pricing tables-nél találod összes eddigi tábládat, az Add new-ra kattintva tudsz újat készíteni.
  • Most pedig nézzük a legizgalmasabb részt: a beállításokat!

szerkesztés

 

Először is a Content fülön munkálkodj:

  • Töltsd ki a megfelelő adatokkal az oszlopokat, segítség a képen
  • Ha nem elég a 2 tábla, akkor a New column gombbal hozzáadhatsz még, amennyi kell
  • A Feature opcióra kattintva kiemeli az  adott oszlopot Most Popular – “legjobb ajánlat”-ként, megkönnyítve ezzel a vásárlóid számára a választást – vagyis, hogy azt vegyék meg, amelyiket Te akarod 😉
  • Save&Preview-re kattintva láthatod élesben, hogyan fog kinézni.

Ha ezzel megvagy, akkor jöhet a kinézete és a Design fül, ahol beállíthatod:

  • Ha van legnépszerűbb oszlopod, akkor a Most Popular szöveget írd át magyarra, pl. Legjobb ajánlat
  • Border Radius – beállíthatod, hogy a tábla széle szögletes vagy lekerekített legyen
  • Beállíthatod a betűméreteket és a színeket a táblázatokban és a gombokon

Kész vagy? Akkor mentsd el, a Deploy (Get Shortcode)-ra kattintva megkapod azt a rövid kódot, amit csak be kell illesztened az adott oldal forráskódjába, és már meg is jelennek a szuper csomagajánlataid!

És hogy miért is érdemes csomagokat kialakítanod?

  1. Kevésbé leszel összehasonlítható a konkurenssel, így elkerülheted az árharcot,
  2. Drágábban adhatsz el egy terméket / szolgáltatást, ha egy még drágábbat kínálsz vele párhuzamosan,
  3. A kérdés nem az lesz, hogy vásároljon-e az ügyfél, hanem az, hogy melyiket válassza. Régi marketing trükk, és ennek a WordPress bővítménynek a segítségével nemcsak alkalmazhatod, hanem esztétikusan, látványosan jelenítheted meg.
Oszd meg, ha tetszett!
Share

2 Hozzászólások

Anita (#)

Éppen ilyesmit keresgéltem, örömmel látom, hogy ez reszponzív. Kösz a tippet!

2015. április 26. 13:08 Válasz

    Gömöry Kati (#)

    Valójában sok ilyen lehetőség van, de ez már elsőre is könnyen kezelhető, érthető, ezért is választottam ezt 🙂

    2015. április 26. 16:59 Válasz

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.