Blog

Miről posztolj a karácsonyi időszakban? – 2. rész

Tudtad, hogy a vásárlók 64%-a használja a közösségi médiát arra, hogy inspirációkat és ajándékötleteket keressen? Az egyik legfontosabb információforrás még mindig a Facebook, így nem is kérdéses, hogy aktívan kell posztolni az ünnepi időszakban. Múltkori cikkünkben már számos ötletet adtunk a posztoláshoz, most következzen a folytatás! . 1. Tedd karácsonyivá a hangulatot! Ahhoz az igazi…
Read more

Miről posztolj a karácsonyi időszakban? – 1. rész

Már javában tart a karácsonyi szezon, és sok vállalkozás számára ez az év anyagilag legsikeresebb időszaka. A ShopRenter szerint például a webshopok éves bevételüknek akár 40%-át is realizálhatják az utolsó negyedévben. Nem mindegy tehát, hogyan veszed fel a harcot a vevők figyelméért! Ebben az írásban összegyűjtöttem 9 tippet a karácsonyi posztoláshoz. Jó munkát! Te már…
Read more

A változatosság gyönyörködtet: használj többféle posztformátumot!

A Facebook posztírás során ne csak a tartalom legyen változatos, hanem a forma is! Ehhez a Facebook egészen sokféle lehetőséget kínál, éppen ezért ne ragadj le az “alap” posztformátumoknál! Ahhoz, hogy maximálisan ki tudd használni a lehetőségeket, mindenképpen a Creator Studiót (vagy Vállalkozáskezelőt) használd a posztok megírásakor, már csak azért is, mert újabban a posztok…
Read more

Facebook posztírás: a tökéletes időpont titka

Ha utánanézel, remek statisztikákat lehet találni arra, hogy mikor érdemes posztolni a Facebookon. De ha most arra számítottál, hogy leírom neked, pontosan melyik nap hány órakor érdemes közzétenned a posztokat, akkor előre szólok, hogy erre ne várj! Azt is elmondom, hogy miért! Nincs általános recept Bárcsak létezne olyan tuti recept, ami minden vállalkozás esetében ugyanúgy…
Read more

Hasznos Facebook kommunikációs tippek webshopoknak

Amikor a (webshopban árult) termékeidről kommunikálsz, ne feledkezz meg az alábbi szempontokról: Vannak azok az érdeklődők, akik úgy jutnak el a webshopodhoz, hogy egy konkrét terméket keresnek. Az ő esetükben sokkal nagyobb az esélye annak, hogy ár alapján fognak dönteni, mert pl. azt keresik, hogy egy adott termék hol szerezhető be a legolcsóbban. És vannak azok,…
Read more

Milyen stílusban kommunikálj, ha webshopod van?

Amikor hírlevelet, blogbejegyzést vagy Facebook posztot írsz, nem mindegy, milyen stílusban kommunikálsz. Ha neked is gondot okoz a megfelelő stílus kitalálása, kialakítása, akkor olvass tovább! Ha webshopod van, akkor könnyen érezheted úgy, hogy ez kissé személytelen mondjuk egy tanácsadóhoz, művészhez, közéleti személyiséghez stb. képest, hiszen az ő arcukat, beszédstílusukat, megjelenésüket stb. minden követőjük ismeri. De egy webáruháznál a…
Read more

Hogyan szerezz lájkolókat a Facebook oldaladra?

Akár most indítottad el a Facebook oldaladat, akár régóta megvan, egy biztos: mindenki több kedvelőt szeretne. De hogyan lehetne növelni a lájkolók számát, milyen lehetőségeink vannak erre? Összegyűjtöttem a fizetős mellett 5 ingyenes lehetőséget is: 1. Fizetős hirdetés A klasszikus megoldás, hogy ún. lájkolószerző hirdetést futtatsz a Facebookon. De mi is az a lájkolószerző hirdetés?…
Read more

Hova tűntek a Facebook poszttípusok?

Az utóbbi időben többen tapasztalhattátok, hogy a Facebook oldalon a posztírásnál számos poszttípusnak, funkciónak nyoma veszett. Mivel én sok üzleti oldalt kezelek, ott még inkább szembetűnő a különbség, ami jól látható az alábbi képpáron is: A Facebook súgó fórumán is sok a panasz, az elvesztett funkciókat keresik, a reakció viszont a szokásos: a Facebook a…
Read more

Veszélyek a Facebookon, avagy miről ne írj?

A blogra érkező rengeteg kérdés között ismét találtam egy olyat, ami megihletett, szerintem elgondolkodtató és fontos dologról lesz szó, úgyhogy nézzük: Van egy zárt csoport, amely egy intim betegséggel foglalkozik. Minden tag valós saját nevén szerepel, tesz bejegyzést és hozzászólást. Az admin személye viszont ismeretlen. (…) A profiljából semmi se tudható meg, se ismerőse se fényképe. Többször…
Read more

Bejegyzéstémák (címkék) a Facebook csoportokban

Nemrég kaptam egy ilyen kérdést a blogon: Nemrég nyitottam egy csoportot, amit a Blogomhoz szeretném kapcsolni. Láttam egy másik csoportnál, hogy témák adhatóak meg a bejegyzéseknél, ezzel mintegy szűrőt létrehozva. Na, de hol találom ? Google-ön is rákerestem, de nem akadtam még rá. Valaki mondta, hogy ez bizonyos ” Szakaszok” -> bejegyzéstémák szerkesztésénél lehet beállítani,…
Read more

Oldalként a Facebook csoportokban: minden, amit tudni kell róla

A Facebook hosszú évekig nem tette lehetővé, hogy oldalként csatlakozhassunk a Facebook csoportokhoz, aztán ez is megváltozott. Először csak a saját csoportjainkba, most pedig már másokéba is beléphetünk csoportként. Persze ez sem megy egyszerűen, hiszen – mint minden bevezetésre kerülő funkció esetében – nem egyszerre kapjuk meg a lehetőséget. Van, aki már hónapok óta használhatja,…
Read more

Hogyan szervezd ki a Facebook posztírást?

Hasznos tippek a Facebook oldal kezelés kiszervezéséhez, de akkor is érdemes elolvasnod a cikket, ha továbbra is te magad akarod írni a Facebook posztjaidat.