A változatosság gyönyörködtet: használj többféle posztformátumot!

A Facebook posztírás során ne csak a tartalom legyen változatos, hanem a forma is! Ehhez a Facebook egészen sokféle lehetőséget kínál, éppen ezért ne ragadj le az “alap” posztformátumoknál! Ahhoz, hogy maximálisan ki tudd használni a lehetőségeket, mindenképpen a Creator Studiót (vagy Vállalkozáskezelőt) használd a posztok megírásakor, már csak azért is, mert újabban a posztok…

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Facebook posztírás: a tökéletes időpont titka

Ha utánanézel, remek statisztikákat lehet találni arra, hogy mikor érdemes posztolni a Facebookon. De ha most arra számítottál, hogy leírom neked, pontosan melyik nap hány órakor érdemes közzétenned a posztokat, akkor előre szólok, hogy erre ne várj! Azt is elmondom, hogy miért! Nincs általános recept Bárcsak létezne olyan tuti recept, ami minden vállalkozás esetében ugyanúgy…

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Hasznos Facebook kommunikációs tippek webshopoknak

Amikor a (webshopban árult) termékeidről kommunikálsz, ne feledkezz meg az alábbi szempontokról: Vannak azok az érdeklődők, akik úgy jutnak el a webshopodhoz, hogy egy konkrét terméket keresnek. Az ő esetükben sokkal nagyobb az esélye annak, hogy ár alapján fognak dönteni, mert pl. azt keresik, hogy egy adott termék hol szerezhető be a legolcsóbban. És vannak azok,…

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Milyen stílusban kommunikálj, ha webshopod van?

Amikor hírlevelet, blogbejegyzést vagy Facebook posztot írsz, nem mindegy, milyen stílusban kommunikálsz. Ha neked is gondot okoz a megfelelő stílus kitalálása, kialakítása, akkor olvass tovább! Ha webshopod van, akkor könnyen érezheted úgy, hogy ez kissé személytelen mondjuk egy tanácsadóhoz, művészhez, közéleti személyiséghez stb. képest, hiszen az ő arcukat, beszédstílusukat, megjelenésüket stb. minden követőjük ismeri. De egy webáruháznál a…

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Hogyan szerezz lájkolókat a Facebook oldaladra?

Akár most indítottad el a Facebook oldaladat, akár régóta megvan, egy biztos: mindenki több kedvelőt szeretne. De hogyan lehetne növelni a lájkolók számát, milyen lehetőségeink vannak erre? Összegyűjtöttem a fizetős mellett 5 ingyenes lehetőséget is: 1. Fizetős hirdetés A klasszikus megoldás, hogy ún. lájkolószerző hirdetést futtatsz a Facebookon. De mi is az a lájkolószerző hirdetés?…

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Hova tűntek a Facebook poszttípusok?

Az utóbbi időben többen tapasztalhattátok, hogy a Facebook oldalon a posztírásnál számos poszttípusnak, funkciónak nyoma veszett. Mivel én sok üzleti oldalt kezelek, ott még inkább szembetűnő a különbség, ami jól látható az alábbi képpáron is: A Facebook súgó fórumán is sok a panasz, az elvesztett funkciókat keresik, a reakció viszont a szokásos: a Facebook a…

Oszd meg, ha tetszett!
Share

46 lehetőség a vállalkozásod hirdetésére Facebookon innen és túl

Vállalkozóként nagyon fontos az, hogy több helyen is hirdess egyszerre – mert ha az egyik hirdetési felületet bármilyen okból elveszíted, akkor ott van még több másik is, ami ellensúlyozza ezt a veszteséget.  Ebben a cikkben igyekeztem összegyűjteni a lehető legtöbb hirdetési lehetőséget, amelyeket igénybe vehetsz. Facebook Az egyik legnépszerűbb hirdetési felület, nem véletlenül – mindenképpen érdemes…

Oszd meg, ha tetszett!
Share

5 tipp a karácsonyi Facebook kommunikációdhoz

Közelednek az ünnepek, és fontos, hogy érdekes kommunikációval kápráztasd el a követőidet a közösségi médiában. Karácsonyi tippek következnek! 1. Ne feledkezz meg a fontos adventi eseményekről! A karácsonyi időszak rengeteg alkalmat kínál a posztolásra, egy-egy akcióra, vagy különleges ajánlatra. Pl. Mikulás nap alkalmából lehet külön akciót tartani, az még viszonylag messze van a Karácsonytól, így…

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Trollok és rosszindulat a Facebookon: mit tehetsz ellene?

Számtalanszor merülnek fel ilyen és ehhez hasonló kérdések: Valaki állandóan trollkodik a Facebook posztjaim alatt, mit tehetek? Mit állítsak be, hogy a konkurensem ne lássa a Facebook oldalamat? Mit csináljak, ha az ismerőseim kamu nyereményjátékokat osztogatnak? Nézzük végig sorban, hogy mit tudsz tenni az ellenségeskedő konkurensek, unatkozó trollok és simán rosszindulatú emberek ellen! #1 PROBLÉMA:…

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Ügyfélsztorik: “Az egyéniség egy olyan mű, amelyet egy egész életen át tökéletesítünk” – interjú Eyn-nel

Amikor kedves ügyfelem, Eyn interjút készített velem a weboldalára (ide kattintva tudod elolvasni), azonnal tudtam, hogy nekem is ki kell őt faggatnom egy interjú keretein belül, mert egy olyan izgalmas témával foglalkozik, ami egy MarketingMániás kisvállalkozó érdeklődésére igencsak számot tarthat. Ez pedig nem más, mint az egyéniségépítés. Ha vállalkozásba kezdesz, akkor előbb vagy utóbb szembesülni fogsz…

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Ügyfélsztorik: interjú Zelenka Zsuzsannával, aki Ausztriáig röpíti a minőségi magyar termékek hírét

Sorozatunkban szeretnénk bemutatni nektek a MarketingMánia ügyfeleit, tanfolyamosait, hiszen az ő történetükből rengeteget lehet tanulni és inspirálódni. A mostani interjúban Zelenka Zsuzsannával beszélgetek, aki nem kevesebbre vállalkozott, mint hogy magyar webshopot hozzon létre Ausztriában. Annyit már most elárulok, hogy az osztrákok imádják a magyar finomságokat! Fogadjátok szeretettel Zsuzsát! Mesélj egy kicsit a vállalkozásodról! Mivel foglalkozol…

Oszd meg, ha tetszett!
Share

Ügyfélsztorik: interjú Nemeskéry Nórával, a rend művészével

Új sorozatunkban szeretnénk bemutatni nektek a MarketingMánia ügyfeleit, tanfolyamosait, hiszen az ő történetükből rengeteget lehet tanulni és inspirálódni. Első beszélgetőpartnerem Nemeskéry Nóra volt, aki olyasmit hoz el az emberek életébe, ami sokaknál hiányzik, de mindenkinek szüksége lenne rá: a rendet. Fogadjátok szeretettel az interjút és Nórát! Mesélj egy kicsit a vállalkozásodról! Mivel foglalkozol pontosan? Rendteremtő…

Oszd meg, ha tetszett!
Share