Kategória: Online marketing

24 jeles nap, amit minden vállalkozónak ismernie kell – 2. rész

Mindenki ismeri a legfontosabb ünnepeket, mint amilyen a Karácsony, a Valentin-nap vagy az utóbbi időben már nálunk is népszerűvé vált Halloween vagy Apák napja. De bizonyára te is tudod, hogy ma már jóformán mindennek van világnapja, legyen az étel, állat, betegség vagy éppen hobbi. Számos olyan jeles nap létezik, amelyek nekünk, vállalkozóknak érdekesek lehetnek, ezeket gyűjtöttem…
Read more

24 jeles nap, amit minden vállalkozónak ismernie kell – 1. rész

Mindenki ismeri a legfontosabb ünnepeket, mint amilyen a Karácsony, a Valentin-nap vagy az utóbbi időben már nálunk is népszerűvé vált Halloween vagy Apák napja. De bizonyára te is tudod, hogy ma már jóformán mindennek van világnapja, legyen az étel, állat, betegség vagy éppen hobbi. Számos olyan jeles nap létezik, amelyek nekünk, vállalkozóknak érdekesek lehetnek, ebben az…
Read more

Miről posztolj a karácsonyi időszakban? – 2. rész

Tudtad, hogy a vásárlók 64%-a használja a közösségi médiát arra, hogy inspirációkat és ajándékötleteket keressen? Az egyik legfontosabb információforrás még mindig a Facebook, így nem is kérdéses, hogy aktívan kell posztolni az ünnepi időszakban. Múltkori cikkünkben már számos ötletet adtunk a posztoláshoz, most következzen a folytatás! . 1. Tedd karácsonyivá a hangulatot! Ahhoz az igazi…
Read more

Miről posztolj a karácsonyi időszakban? – 1. rész

Már javában tart a karácsonyi szezon, és sok vállalkozás számára ez az év anyagilag legsikeresebb időszaka. A ShopRenter szerint például a webshopok éves bevételüknek akár 40%-át is realizálhatják az utolsó negyedévben. Nem mindegy tehát, hogyan veszed fel a harcot a vevők figyelméért! Ebben az írásban összegyűjtöttem 9 tippet a karácsonyi posztoláshoz. Jó munkát! Te már…
Read more

A változatosság gyönyörködtet: használj többféle posztformátumot!

A Facebook posztírás során ne csak a tartalom legyen változatos, hanem a forma is! Ehhez a Facebook egészen sokféle lehetőséget kínál, éppen ezért ne ragadj le az “alap” posztformátumoknál! Ahhoz, hogy maximálisan ki tudd használni a lehetőségeket, mindenképpen a Creator Studiót (vagy Vállalkozáskezelőt) használd a posztok megírásakor, már csak azért is, mert újabban a posztok…
Read more

Facebook posztírás: a tökéletes időpont titka

Ha utánanézel, remek statisztikákat lehet találni arra, hogy mikor érdemes posztolni a Facebookon. De ha most arra számítottál, hogy leírom neked, pontosan melyik nap hány órakor érdemes közzétenned a posztokat, akkor előre szólok, hogy erre ne várj! Azt is elmondom, hogy miért! Nincs általános recept Bárcsak létezne olyan tuti recept, ami minden vállalkozás esetében ugyanúgy…
Read more

Hasznos Facebook kommunikációs tippek webshopoknak

Amikor a (webshopban árult) termékeidről kommunikálsz, ne feledkezz meg az alábbi szempontokról: Vannak azok az érdeklődők, akik úgy jutnak el a webshopodhoz, hogy egy konkrét terméket keresnek. Az ő esetükben sokkal nagyobb az esélye annak, hogy ár alapján fognak dönteni, mert pl. azt keresik, hogy egy adott termék hol szerezhető be a legolcsóbban. És vannak azok,…
Read more

Milyen stílusban kommunikálj, ha webshopod van?

Amikor hírlevelet, blogbejegyzést vagy Facebook posztot írsz, nem mindegy, milyen stílusban kommunikálsz. Ha neked is gondot okoz a megfelelő stílus kitalálása, kialakítása, akkor olvass tovább! Ha webshopod van, akkor könnyen érezheted úgy, hogy ez kissé személytelen mondjuk egy tanácsadóhoz, művészhez, közéleti személyiséghez stb. képest, hiszen az ő arcukat, beszédstílusukat, megjelenésüket stb. minden követőjük ismeri. De egy webáruháznál a…
Read more

Hogyan szerezz lájkolókat a Facebook oldaladra?

Akár most indítottad el a Facebook oldaladat, akár régóta megvan, egy biztos: mindenki több kedvelőt szeretne. De hogyan lehetne növelni a lájkolók számát, milyen lehetőségeink vannak erre? Összegyűjtöttem a fizetős mellett 5 ingyenes lehetőséget is: 1. Fizetős hirdetés A klasszikus megoldás, hogy ún. lájkolószerző hirdetést futtatsz a Facebookon. De mi is az a lájkolószerző hirdetés?…
Read more

Hova tűntek a Facebook poszttípusok?

Az utóbbi időben többen tapasztalhattátok, hogy a Facebook oldalon a posztírásnál számos poszttípusnak, funkciónak nyoma veszett. Mivel én sok üzleti oldalt kezelek, ott még inkább szembetűnő a különbség, ami jól látható az alábbi képpáron is: A Facebook súgó fórumán is sok a panasz, az elvesztett funkciókat keresik, a reakció viszont a szokásos: a Facebook a…
Read more

46 lehetőség a vállalkozásod hirdetésére Facebookon innen és túl

Vállalkozóként nagyon fontos az, hogy több helyen is hirdess egyszerre – mert ha az egyik hirdetési felületet bármilyen okból elveszíted, akkor ott van még több másik is, ami ellensúlyozza ezt a veszteséget.  Ebben a cikkben igyekeztem összegyűjteni a lehető legtöbb hirdetési lehetőséget, amelyeket igénybe vehetsz. Facebook Az egyik legnépszerűbb hirdetési felület, nem véletlenül – mindenképpen érdemes…
Read more

5 tipp a karácsonyi Facebook kommunikációdhoz

Közelednek az ünnepek, és fontos, hogy érdekes kommunikációval kápráztasd el a követőidet a közösségi médiában. Karácsonyi tippek következnek! 1. Ne feledkezz meg a fontos adventi eseményekről! A karácsonyi időszak rengeteg alkalmat kínál a posztolásra, egy-egy akcióra, vagy különleges ajánlatra. Pl. Mikulás nap alkalmából lehet külön akciót tartani, az még viszonylag messze van a Karácsonytól, így…
Read more