Kategória: Online marketing

Hogyan vedd fel a kapcsolatot a Facebook Supporttal?

Már egy éve tart ez a tarthatatlan állapot, amit a koronavírus okozott. Nem szeretném ragozni, hogy mit hozott magával ez a helyzet, és mit fog még, hiszen a csapból is ez folyik.
Sokkal inkább ahhoz szeretnék tippeket adni, hogy mit tehetsz ebben a helyzetben, hogy akkor se veszítsd el a vevőidet, ha éppen kénytelen vagy bezárni a boltodat egy időre.

Segítség, nem tudom kifizetni a Facebook hirdetéseket!

Már egy éve tart ez a tarthatatlan állapot, amit a koronavírus okozott. Nem szeretném ragozni, hogy mit hozott magával ez a helyzet, és mit fog még, hiszen a csapból is ez folyik.
Sokkal inkább ahhoz szeretnék tippeket adni, hogy mit tehetsz ebben a helyzetben, hogy akkor se veszítsd el a vevőidet, ha éppen kénytelen vagy bezárni a boltodat egy időre.

Facebook poszt ötletek koronavírus idejére, azaz hogyan tartsd meg a vevőidet?

Már egy éve tart ez a tarthatatlan állapot, amit a koronavírus okozott. Nem szeretném ragozni, hogy mit hozott magával ez a helyzet, és mit fog még, hiszen a csapból is ez folyik.
Sokkal inkább ahhoz szeretnék tippeket adni, hogy mit tehetsz ebben a helyzetben, hogy akkor se veszítsd el a vevőidet, ha éppen kénytelen vagy bezárni a boltodat egy időre.

24 jeles nap, amit minden vállalkozónak ismernie kell – 2. rész

Mindenki ismeri a legfontosabb ünnepeket, mint amilyen a Karácsony, a Valentin-nap vagy az utóbbi időben már nálunk is népszerűvé vált Halloween vagy Apák napja. De bizonyára te is tudod, hogy ma már jóformán mindennek van világnapja, legyen az étel, állat, betegség vagy éppen hobbi. Számos olyan jeles nap létezik, amelyek nekünk, vállalkozóknak érdekesek lehetnek, ezeket gyűjtöttem…
Read more

24 jeles nap, amit minden vállalkozónak ismernie kell – 1. rész

Mindenki ismeri a legfontosabb ünnepeket, mint amilyen a Karácsony, a Valentin-nap vagy az utóbbi időben már nálunk is népszerűvé vált Halloween vagy Apák napja. De bizonyára te is tudod, hogy ma már jóformán mindennek van világnapja, legyen az étel, állat, betegség vagy éppen hobbi. Számos olyan jeles nap létezik, amelyek nekünk, vállalkozóknak érdekesek lehetnek, ebben az…
Read more

Miről posztolj a karácsonyi időszakban? – 2. rész

Tudtad, hogy a vásárlók 64%-a használja a közösségi médiát arra, hogy inspirációkat és ajándékötleteket keressen? Az egyik legfontosabb információforrás még mindig a Facebook, így nem is kérdéses, hogy aktívan kell posztolni az ünnepi időszakban. Múltkori cikkünkben már számos ötletet adtunk a posztoláshoz, most következzen a folytatás! . 1. Tedd karácsonyivá a hangulatot! Ahhoz az igazi…
Read more

Miről posztolj a karácsonyi időszakban? – 1. rész

Már javában tart a karácsonyi szezon, és sok vállalkozás számára ez az év anyagilag legsikeresebb időszaka. A ShopRenter szerint például a webshopok éves bevételüknek akár 40%-át is realizálhatják az utolsó negyedévben. Nem mindegy tehát, hogyan veszed fel a harcot a vevők figyelméért! Ebben az írásban összegyűjtöttem 9 tippet a karácsonyi posztoláshoz. Jó munkát! Te már…
Read more

A változatosság gyönyörködtet: használj többféle posztformátumot!

A Facebook posztírás során ne csak a tartalom legyen változatos, hanem a forma is! Ehhez a Facebook egészen sokféle lehetőséget kínál, éppen ezért ne ragadj le az “alap” posztformátumoknál! Ahhoz, hogy maximálisan ki tudd használni a lehetőségeket, mindenképpen a Creator Studiót (vagy Vállalkozáskezelőt) használd a posztok megírásakor, már csak azért is, mert újabban a posztok…
Read more

Facebook posztírás: a tökéletes időpont titka

Ha utánanézel, remek statisztikákat lehet találni arra, hogy mikor érdemes posztolni a Facebookon. De ha most arra számítottál, hogy leírom neked, pontosan melyik nap hány órakor érdemes közzétenned a posztokat, akkor előre szólok, hogy erre ne várj! Azt is elmondom, hogy miért! Nincs általános recept Bárcsak létezne olyan tuti recept, ami minden vállalkozás esetében ugyanúgy…
Read more

Hasznos Facebook kommunikációs tippek webshopoknak

Amikor a (webshopban árult) termékeidről kommunikálsz, ne feledkezz meg az alábbi szempontokról: Vannak azok az érdeklődők, akik úgy jutnak el a webshopodhoz, hogy egy konkrét terméket keresnek. Az ő esetükben sokkal nagyobb az esélye annak, hogy ár alapján fognak dönteni, mert pl. azt keresik, hogy egy adott termék hol szerezhető be a legolcsóbban. És vannak azok,…
Read more

Milyen stílusban kommunikálj, ha webshopod van?

Amikor hírlevelet, blogbejegyzést vagy Facebook posztot írsz, nem mindegy, milyen stílusban kommunikálsz. Ha neked is gondot okoz a megfelelő stílus kitalálása, kialakítása, akkor olvass tovább! Ha webshopod van, akkor könnyen érezheted úgy, hogy ez kissé személytelen mondjuk egy tanácsadóhoz, művészhez, közéleti személyiséghez stb. képest, hiszen az ő arcukat, beszédstílusukat, megjelenésüket stb. minden követőjük ismeri. De egy webáruháznál a…
Read more

Hogyan szerezz lájkolókat a Facebook oldaladra?

Akár most indítottad el a Facebook oldaladat, akár régóta megvan, egy biztos: mindenki több kedvelőt szeretne. De hogyan lehetne növelni a lájkolók számát, milyen lehetőségeink vannak erre? Összegyűjtöttem a fizetős mellett 5 ingyenes lehetőséget is: 1. Fizetős hirdetés A klasszikus megoldás, hogy ún. lájkolószerző hirdetést futtatsz a Facebookon. De mi is az a lájkolószerző hirdetés?…
Read more