Tulajdonképpen mit takar a Facebook posztírás szolgáltatás?

Hogyan történik a Facebook posztírás?

Mit kapsz, ha megrendeled a szolgáltatást?

.

Kíváncsi vagy a kulisszatitkokra, szívesen belesnél a díszletek mögé? Első hallásra talán nem tűnik túl izgalmasnak a téma, de most erről lesz szó: hogyan készülnek a Facebook posztok a boszorkánykonyhánkban?

Hogyan készülnek a posztok ügyfeleink számára?

Minden ügyfél esetében posztolási tervet készítek, vagyis megtervezem, hogy melyik nap milyen típusú poszt fog megjelenni. Jellemzően hét elején jönnek a komolyabb témák és az eladós posztok, míg hétvégén inkább a könnyedebb, lazább, humorosabb tartalmak. Időről időre felül kell vizsgálni, hogy melyik poszttípusok teljesítenek jól, és melyikek azok, amelyek helyett érdemes valami újdonságot kitalálni. Természetesen megújulásra folyamatosan szükség van, így nem kérdés, hogy állandóan agyalok az új és kreatív megoldásokon.

Folyamatosan, nap mint nap használom a Marketingnaptáramat, hiszen remekül nyomon követhetőek benne az ünnepek és alkalmak, valamint a különféle jeles napok, világnapok, amelyek kiváló poszttémák lehetnek.

A posztírás lépései ezután:

  • Érdekes, figyelemfelkeltő szöveg készül, a szükséges terjedelemben. Egyszer rövid, frappáns, míg máskor kimondottan hosszú szöveg, attól függően, hogy az adott poszt témája, formátuma mit igényel.
  • Ellátom a megfelelő hangulatjelekkel, esetenként #hashtagekkel, illetve a weboldal megfelelő oldalára irányító linkkel.
  • Elkészítem a megfelelő képet, illusztrációt, a vállalkozásod arculatának megfelelően,
  • Előre beidőzítem a posztot,
  • Általában a kiemelést is be szoktam időzíteni, hogy mire a poszt megjelenik, már jóváhagyásra kerüljön a hirdetés.

Miután megjelent a poszt:

  • Figyeljük a kommenteket és reakciókat és ha szükséges, intézkedünk (válasz a kérdésekre, dicséretek megköszönése, trollok kitiltása, nem megfelelő kommentek törlése, stb.),
  • Ha már nem fut a hirdetés, meghívjuk a poszt lájkolóit az oldal kedvelésére (értelemszerűen azokat, akik még nem kedvelik az oldalt),
  • És természetesen figyelem az eredményeket, minden egyes posztból tanulok, hogy mi tetszik a követőknek és mi nem, hogy olyan tartalmakat készíthessek, amelyek a legnagyobb népszerűséget és aktivitást váltják ki.

Mivel általában minimum tucatnyi ügyféllel dolgozom együtt, így mindent táblázatban vezetek, máskülönben nem is tudnám számon tartani a rengeteg információt. Nagyon érdekes, hogy szinte minden ügyfelem esetében teljesen más a téma, így rendkívül sokrétű, változatos és színes a paletta. A Meta Business Suite eléggé megkönnyíti a dolgomat, hiszen egy felületről lehet posztolni minden oldalra, Facebookra és Instagramra egyaránt.

A te posztjaidat is megírjam? Akkor kattints ide, válassz a csomagok közül és dolgozzunk együtt! >>>